divendres, 1 de febrer del 2013

DEcoració estacions any


Una seguidora d'El Racó de l'Infant, Susi Calvo, ens ha enviat al perfil de Facebook, aquesta decoració per a l'aula sobre les estacions de l'any:

Bon dia!!! Fa poc que vaig descobrir aquesta pàgina i he de dir que m'agrada molt, molt bones idees, molt bones aportacions, molta documentació interessant,... Enhorabona. He pensat en posar el meu petit gra de sorra, si trobeu que es interessant el que us passo: La decoració que hem fet aquest any a la porta de la USEE de la meva escola. Hem pensat en representar les diferents estacions de l'any utilitzant diferents materials que tenim a l'abast, o reciclats. 

Per la tardor: les mateixes fulles dels arbres 

Per l'hivern: botons 

Per la primavera: càpsules de cafè de la nespresso xafades 

Per l'estiu: retalls de teles que teniem per l'escola. 

Els arbres són branques que hem trobat pel pati. Espero que us agradi!!

A mi m'ha encantat i a vosaltres!!
Moltes Gracies Susi per la teua aportació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada